wtorek, 17 lutego 2015

Zawieszenie bloga.

Hej, hej!
Tak jak w temacie. Postanawiam zawiesić bloga.
Dlaczego? Może z powodu małej liczby komentarzy które naprawdę są mi potrzebne. Poza tym zdaje sobie sprawę, że ten fanfiction jest troszkę nudnawy, przewidywalny. Niczym się nie różni od innych. Oh.. I mój dobór słownictwa, koszmarny. Ale mam dopiero 13 lat, wszystko jeszcze przede mną.
Brak weny. Tak to też jest powód. Mam już napisane rozdziały do piątego ale moim zdaniem są beznadziejne.
Mam też dobrą wiadomość! Niedługo powstanie nowy fanfic napisany oczywiście przeze mnie. Może za tydzień wstawię tu link do niego? Postaram się żeby był..
HA!
ZAJEBISTY. Przepraszam za dobór słownictwa.
Mam pytanko do was:
Czy lubicie płakać podczas czytania i na co najbardziej oczekujecie w opowiadaniach?

3 komentarze:

  1. Tak ;) lubię płakać jak czytam ;) a czego najbardziej oczekuje to … hm … w sumie sama nie wiem :D
    tak czy tak, weny życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia o czym mówisz. Piszesz całkiem dobrze. Czyta się to dość przyjemnie, a że jakieś sytuacje są przewidywalne to nic. Nawet gdy wiem co się zaraz stanie, to i tak jestem zaskoczona. Jak na trzynastolatkę twoje ff jest naprawdę przyzwoite. Szczerze mówiąc to niektóre szesnastolatki piszą o wiele gorzej od ciebie. Naprawdę nie masz się o co martwić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Madzia, dobrze jest, pisz dalej ;) Nad słownictwem się nie zastanawiaj, ino pisz ;D

    OdpowiedzUsuń